Met onze klantenportaal software geef je medewerkers, klanten en/of leveranciers de mogelijkheid om tijd- en plaatsonafhankelijk informatie op te vragen, te delen of te wijzigen.
Bij een ‘outside-in’ organisatie kan AMF Klantenportaal software een belangrijke rol spelen. In de informatie voorziening kan de behoefte van de klant centraal worden gesteld. Steeds vaker willen klanten zelf zaken kunnen regelen. Niet gebonden aan kantoortijden en bereikbaarheid van medewerkers. Behoefte aan realtime informatie en transacties en transparantie kan met onze klantportaal software worden ingevuld. Geheel autoriseerbaar en daardoor persoonlijk in het tonen van informatie.
Klantwensen welke met ons AMF klantenportaal software zijn gerealiseerd:
Key issues vanuit de business zijn onder andere: lagere kosten en meer efficiency, meer meetbare productiviteit, sturing op KPI’s, pro actief klanten bereiken, hogere klanttevredenheid, beter inzicht in klant gedrag, mogelijkheden van cross-selling, nadruk op klantervaring en minder op producten.
Onze AMF klantenportaal software is uiteraard direct gekoppeld met onze overige software.
Wil je meer informatie over het klantenportaal, b2b sales portal, service en/of medewerkersportaal of wil je gewoon eens een kop koffie drinken met een van onze specialisten? Neem dan contact met ons op.