AMF Klantenportaal software

Met onze klantenportaal software geef je medewerkers, klanten en/of leveranciers de mogelijkheid om tijd- en plaatsonafhankelijk informatie op te vragen, te delen of te wijzigen.

Bij een ‘outside-in’ organisatie kan  AMF Klantenportaal software een belangrijke rol spelen. In de informatie voorziening kan de behoefte van de klant centraal worden gesteld. Steeds vaker willen klanten zelf zaken kunnen regelen. Niet gebonden aan kantoortijden en bereikbaarheid van medewerkers. Behoefte aan realtime informatie en transacties en transparantie kan met onze klantportaal software worden ingevuld. Geheel autoriseerbaar en daardoor persoonlijk in het tonen van informatie.

Klantwensen welke met ons AMF klantenportaal software zijn gerealiseerd:

Portaal software Klanten

  • Relatiegegevens zoals algemene gegevens en contactpersonen inzien en/of onderhouden;
  • Financiële informatie zoals factuurhistorie en open posten;
  • Historische offerte en order informatie;
  • Inzien en downloaden van documenten als originele facturen en orders.

Portaal software B2B-Sales

  • Productaanbod presenteren;
  • Eenvoudig samenstellen van een assortiment per klant;
  • Assortiment is door (inkoper van) klant zelf te beheren;
  • Opvragen van orderstatus;
  • Invoeren van bestellingen en/of herhaalorders;
  • Assortiment afgestemd op de klant;

Portaal software Service

  • Objecten, technische gegevens inzien;
  • (Historische) meldingen per object, technisch gegeven inzien/wijzigen;
  • Alle actueel lopende meldingen inzien;
  • Meldingen aanmaken volgens geïntegreerd aanmeldprotocol.
  • Downloaden van certificaten.

Portaal software Leveranciers

  • Inzien van voorraden om hierop te anticiperen;
  • Documenten zoals facturen, prijslijsten en certificaten indienen;
  • Inzien en downloaden van gegevens en documenten.

Portaal software Medewerkers

  • Overview over alle klanten met voorgenoemde mogelijkheden als functionaliteit.

Key issues vanuit de business zijn onder andere: lagere kosten en meer efficiency, meer meetbare productiviteit, sturing op KPI’s, pro actief klanten bereiken, hogere klanttevredenheid, beter inzicht in klant gedrag, mogelijkheden van cross-selling, nadruk op klantervaring en minder op producten.

Onze AMF klantenportaal software is uiteraard direct gekoppeld met onze overige software.

Wil je meer informatie over het klantenportaal, b2b sales portal, service en/of medewerkersportaal of wil je gewoon eens een kop koffie drinken met een van onze specialisten? Neem dan contact met ons op.

Microsign Business Software
Burgemeester Roelenweg 24
8021 EW Zwolle
Contactgegevens
T 088 850 9650
E info@microsign.nl
Copyright Microsign Business Software 2024
Privacyverklaring | Disclaimer | Sitemap